یک متخصص بیماریهای عفونی میگوید: علت شیوع بیشتر سرماخوردگی در پاییز و زمستان این است که دمای مناسب برای رشد بسیاری از ویروسهای سرماخوردگی حدود ۳۲ درجه سانتیگراد است و در فصلهای سرد، شرایط برای تکثیر آنها مناسبتر است.
آخرین اخبار
اخبار پربازدید
پر بحث ترین
تبلیغات متنی
تمامی حقوق برای وبسایت "صبح تهران" محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است