بر اساس اطلاعیه شرکت ایرانخودرو، با توجه به اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته و همچنین درخواست برخی از منتخبان طرح برای فراهم شدن امکان تکمیل فرآیند ثبتنام، مهلت واریز وجه قراردادها تا پایان روز چهارشنبه 10 تیرماه تمدید شد.
این مهلت شامل افرادی میشود که در سیزدهمین دوره اولویتبندی محصولات ایرانخودرو به عنوان منتخب شناخته شده و پیامک فراخوان واریز وجه برای آنان ارسال شده است.
ایرانخودرو تأکید کرده است پس از پایان مهلت اعلامشده، عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و ظرفیت مربوطه مطابق ضوابط به متقاضیان ذخیره اختصاص مییابد.
منتخبان این طرح میتوانند برای تکمیل فرآیند ثبتنام و واریز وجه به سامانه فروش اینترنتی ایرانخودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.
در سیزدهمین دوره اولویتبندی محصولات ایرانخودرو در مجموع یک میلیون و 718 هزار و 452 نفر برای خرید خودرو ثبتنام کردند. بر اساس آمار اعلامشده، از این تعداد یک میلیون و 500 هزار و 361 نفر در طرح عادی، 199 هزار و 731 نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 18 هزار و 361 نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبتنام کردهاند.
در این مرحله از عرضه 62 هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تخصیص داده شده است.
.gif)








0 دیدگاه