به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان ، مدیرعامل شرکت بیمه سامان در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به تنوع اقشار مخاطب این شرکت گفت: باتوجه به اینکه مخاطبان شرکت بیمه سامان از اقشار مختلف جامعه هستند، یکی از استراتژی های اصلی و وظایف این شرکت این است که بتواند کانال های مطلوب برای دسترسی هرکدام از این اقشار را ایجاد کند.
احمدرضا ضرابیه با تأکید بر اهمیت نقش هوش مصنوعی در کسب و کارها افزود: با تحقیق و بهره گیری از زیرساخت های مبتنی بر هوش مصنوعی در شرکت بیمه سامان تلاش می کنیم تا ارزیابی ریسک، ارائه خدمات به مردم و سهولت فرآیندهای خسارت را در راستای تحول دیجیتال انجام دهیم.
وی در ادامه اصلی ترین وظیفه شرکت های بیمه را ارائه خدمات خسارت عنوان کرد و اظهار داشت: فرآیندهای ارزیابی و پرداخت خسارت در صنعت بیمه باید دچار تحولات اساسی شود و با بهره گیری از علم داده و بهره گیری از اکچوئری، تجربه بیمه گذاران از دریافت خسارت را به صورت اساسی متحول کرد.
هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) با حضور گسترده نهادهای مالی داخلی و خارجی، فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردها، تبادل تجربیات و ارتقای دانش فعالان این حوزه فراهم کرده است.
شرکت بیمه سامان نیز همچون دوره های گذشته، حضوری پررنگ در این رویداد دارد و میزبان کارشناسان، فعالان و علاقه مندان صنعت بیمه خواهد بود.
غرفه بیمه سامان در سالن شماره 7 نمایشگاه بینالمللی تهران، از تاریخ 18 تا 21 خرداد، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 15 عصر، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
0 دیدگاه